Saturday, December 25, 2010

JOM PERGI MAKAN-MAKAN

Selamat Hari Christmas untuk semua Christians.  Kita yang lain pun tumpang gembira cuti sekali.  Sayangnya cuti hari Sabtu saja.

Apa yang best bila hujung tahun dengan suasana meriah menyambut Christmas, bermacam-macam sales ada.  Mall dan pusat membeli belah dihias cantik pula tu.

Satu perkara lagi yang amat menarik ialah ada pesta makan di kebanyakan hotel dan restoran terkemuka dengan tawaran-tawaran istimewa.  Jadi jom la kita  ikut sekali pergi makan pelbagai hidangan istimewa.  Di mana?  Lu fikir la sendiri!  Hehe.

Sebenarnya duduk tengah mencari juga tempat dimana ada tawaran terbaik dengan makanan beraneka rasa.  Payah-payah nanti pergi ke Restoran Melayu saja la!  Teringin nak makan pulut durian.

10 comments:

KAKIAH said...

Salam Asan.
Jom la! Belanja sendiri2! hehe.

ROHA said...

Salam Asan.
Wahhh .. kira nak makan sakan la ya?
So pegi makan mana?

DDrfauziah said...

Aslmkm.
So ke pesta makan di mana?

CIKDAH said...

Aslmkm.
Ya la .. sudahnya makan kat mana?

RAM said...

Salam Asan.
Ke mana dengan isteri & anak2?
Tentu seronok bersaa keluarga.

DANZ said...

Salam Asan.
La .. saya pun tanya soalan yg sama .. pegi makan mana? :)

BID said...

Aslmkm.
Seronoknyer keluar jalan2 & makan2 bersama keluarga!

Sanna said...

Salam Asan.
Nanti hujung minggu ni cuti lagi .. ada plan dah?

SITIJA said...

Salam Asan.
Sambutan tahun baru pula, apa aktivitinya!

Nori said...

Salam Asan.
Hujung minggu ni cuti tahun baru pula .. celerate?